Bohuslänsk kallpressad Rapsolja

Och till alla er som läste pizza-inlägget, ignorera oljan på bilden.

Den enda man ska använda är ju Ekologisk kallpressad rapsolja från Bohuslän, Bärby Östergård för att vara mer exakt.
Kallpressad olja är den nyttigaste sorten, och raps är ju gult och fint.



Bilden är helt snodd från http://www.barbyoster.se/?sida=main, och jag hoppas att de inte stämmer mig.
Går att köpa på de flesta Coop-affärer (dock inte min på Skogslyckan, f´låt f´låt). Annars finns en vägbeskrivning till gårdsbuktiken på hemsidan. Funkar även helt utmärkt som hovolja!

Kommentarer
Postat av: Johanna Olsson

that's more like it! :D

Jag lovar att jag ska försöka övertala mamma om att inte stämma dig, när du nu gör så bra reklam för oss..!

P.S. Fråga gärna efter oljan på Skogslyckan, de kanske tar in den... Det bästa är om du känner någon mer som handlar där, be då den personen fråga med! Det behövs inte många förfrågningar innan butiken kommer ta in den..! (hoppas jag iaf)

Kramar!

2009-04-12 @ 22:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0