Det är vår i luften

Idag har det vart underbart väder hela dagen, det är verkligen vår i luften!
Var flera timmar i stallet (http://teaaftereight.blogg.se), longerade, red, borstade och motionerade ponny plus allt det där vanliga jobbet. Gick i t-shirt hela tiden när jag var i solen, så himla gott väder!

Annars började dagen med någonting jag aldrig skulle inträffa - Katarina gymmade!
Min söta vän Linda lurade iväg mig, och jag kan ju inte säga nej till henne.. Så det bar iväg till Friskis&Svettis sådär lagom tidigt innan så många andra hittat dit, också satte vi igång! Linda fick agera personlig tränare och visa massa roliga maskiner (löpbandet och den där grejen man tränade rumpan med blev favoriterna, men det blev lite arm- & magträning också) En timma var väldigt lagom, men det var faktiskt roligt! Får väl se när vi kommer iväg nästa gång..
Kanske slutar med att jag köper gymkort också, man vet aldrig..
Lite armmuskler hade ju inte skadat..

Hoppas bara att jag lyckades strecha bra också, så att jag inte är helt död av träningsvärk imorgon, tanken är ju att jag ska rida då med..


Näe, nu börjar snart tredje perioden. HV71 leder tyvärr med 2-0 mot FBK, men vi har inte tappat modet än! I värsta fall får vi ge dem storstryk i nästa match - då är vi hemma i Karlstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0