FBK i mitt hjärta

Tja, det var väl en två veckor sedan nu, men jag lyckades få tag på en biljett till det som skulle bli Färjestads näst sista match i detta års elitserie. Tog tåget upp till Karlstad, träffade moster och cyklade till arenan.

Fick bara tag på en biljett så jag satt ensam (men på en sjukt bra plats) och träffade Sara i pauserna.

Matchen var nervbitande och alldeles för spännande, klacken helt underbar och stämningen på topp.
Linda Bengtzing sjöng Nationalsången och klacken sjöng På den sköld du klär.

Den roligaste detaljen var nog dock att pressfotograferna som stod vid avbytarbänken hade hockeyhjälmar på sig..

Det som blev sista matchen såg jag dock på pappas stora platt-tv tillsammans med föräldrarna och en bit mat.

I Löfbers Lila Arena, av Linda Bengtzing.

Visst älskar vi mobilbilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0