Fotoalbum

Vart sjuk och sovit hela dagen, har dock piggnat till nu på kvällen som tur är. Just nu ser vi på Sagan om Konungens Återkomst med Tobias lillebror, eller ja, jag vågar ju bara se de bitarna utan Frodo och utan krigen. Kanske dags att läsa om böckerna, de kommer säkert bli mycket bättre nu när jag har hört på Bilbo

Håller på och gör ett fotoalbum med bilderna från Curacao, kommer bli jätteroligt när det blir klart men ack så jobbigt att göra.. Massa minnen, nästan så att man kan känna värmen (eller så börjar jag få feber igen, haha).




Ja, så här kunde det se ut..

Kommentarer
Postat av: Marie

Sv. Okej, vad häftigt! Och bra då, naturligtvis. Men jag kan mycket väl tänka mig att det inte är så billigt utan kostar en rejäl slant..

2009-08-31 @ 19:30:54
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0