Semester

Imorgon är det åtta timmars jobb kvar, sen får jag semester!

Som grädde på moset har mobilen kommit hem igen, utan att jag behövde betala ett öre! Tack snälla pappa som hämtade den åt mig :)

Semester ja, på tisdag flyger jag till England igen. Ska bli jätteroligt att se alla vänner, men lite skrämmande att komma tillbaka till skolan. Såg att vi skulle träna på plasthäst enligt schemat, och jag som inte har ridit galopp sen jag åkte därifrån.. Och jag var inte speciellt bra då heller! Ska nog försöka smita undan på något bra sätt..

Annars hoppas jag på trevligt folk och att Boyzone inte håller på allt för länge, jag är nämligen ganska säker på att den konserten inte kommer bli något att skryta om i framtiden.

Kameran åker självklart med, och förhoppningsvis får jag lite bilder från den här turen, när jag inte längre är mitt upp i allt. Men som sagt, åtta timmer imorgon kvar. Dags att göra matlåda nu med andra ord, sedan blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Anna

SV. Vibrerande mascara? Haha Oh my, den hade jag missat. Är nog i och för sig inne på din linje där. Ställer mig tveksam till att den skulle vara bättre än en vanlig.

2009-08-08 @ 23:10:18
URL: http://honanna.blogspot.com
Postat av: bez

Det är skönt med semester! själv tar min slut på 1 vecka

2009-08-09 @ 19:46:39
URL: http://blondinbez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0