Upp och ner

Dagen borjade verkligen uselt. Sovit daligt, lite ont i magen och ridningen ska vi inte tala om. Forsta dagen vi cantrade och jag har nog inte ridit sa daligt pa flera ar. Till raga pa allt filmades det ocksa. Efter den turen ville jag bara grata och bestalla flygbiljett hem.

Men efter frukost hande nagonting,Kadeem hade ett litet pep-talk med mig, jag fick en hast jag ridit forut och plotsligt gick allt jattebra! (Tur det, annars hade jag nog gett upp.. kanske.)

Showings - nar vi visar upp hastarna och boxarna i deras boxar gick ocksa bra, enda anmarkningen var att jag kunde haft mer halm i boxen och vikt en handduk.

Dagarna gar upp och ner, det galler bara att sluta pa upp!


Nar muspekaren ar en galopperade hast - da vet man att man ar pa ratt stalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0