Forsta dagen i nya landet..

..borjade med ett forsenat plan, stackars taxi-gubben (en san typisk britt!) hade fatt vanta i sakert over en timma.

Sen blev det massa "forelasningar" om skolan, hastarna och sant. Utprovning av hjalm, skor och sakerhetsvast har vi ocksa hunnit med, men kansla av att standigt vara efter hanger kvar.

Mina tva hastar ar i ungefar sa langt bort fran varandra de kan komma, men det blir nog bra. Svart att fa nagot riktigt intryck, har bara sett dem som hastigast idag. Rider gor vi tydligen pa olika hastar varje dag.
Imorgon borjar vi med mockning klockan sex, sedan ridning och frukost. Schemat verkar ganska snallt, men jag har mina misstankar att det kommer bli valdigt tajt anda, i alla fall de forsta veckorna.

Alla verkar trevliga, vi ar svenskar, engelsman, en schweizare, en afghan och en sydafrikan.


Strax dags for "blockjobs" - stadning med andra ord.


Forutom att jag ar ganska hungrig (och kommer vara annu hungrigare imorgon innan frukost) sa har det vart en bra forsta dag. Rummet ar fint och vi har fatt ordning pa alla saker, bara prickarna over vissa bokstaver som saknas (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0