Soluppgang och solnedgang

Igar regnade det hela tiden, men idag sken solen. Helt underbar soluppgang, men det kandes nastan annu skonare att se den ga ner..

Tempot ar sjukt hogt, men jag borjar hanga med lite mer. Klarar (nastan) att sadla helt sjalv, men fortfarande sjukt osaker pa hur langt fram skiten ska ligga.. Showings hade vi ocksa idag pa kvallen, och med lite hjalp fran en tjej i den andra gruppen (Advanced, de som vart har i typ fem veckor redan) sa gick det riktigt bra!

Duschat har jag ocksa fatt gjort, men min middagstupplur blev installd - istallet satt vi och fyllde i pengar sa att vi ska fa pengar pa fredag :)

Andra turen, da jag red Mount Superior, gick verkligen jattebra i slutet, jag gillar den pallen! Forsta turen var det The Eens som fick aran.

Nargra av de som betalar utbildningen var har idag, sa vara tranare var pa oss hela tiden om att allt skulle vara i toppskick - och vi lyckades uppenbarligen, for de var (tydligen) imponerade nar de akte har i fran!


Allt flyter pa ratt bra har, vi har lite andhal nu pa kvallen, och imorgon ar det fredag! Inga lektioner pa kvallen da, sa da kan man ta en lite tur till Newmarket om man orkar. Och det hoppas jag att jag gor, nagot att ha till frukost vore najs (frukost serveras nio - vi samlas i stallet klockan sex sa man maste ata nagot annat pa morgonen) Annars ar nog frukosten det basta malet vi far pa dagen, men till middag ar det nastan alltid efterratt och det kan ocksa vara najs..


Dags att lamna datorn till nagon annan och vila ryggen lite. Strecha kan ju ocksa vara bra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad jag njuter av att läsa det här. Lumpen för en hästkvinna typ. Det är mycket till en början men man vänjer sig. Keep going och svara på mail då och då om det går för sig :P



Puss

2009-01-30 @ 18:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0