En perfekt present

Är du som jag, gillar att ha kameran framme och ta kort, men vet inte riktigt vad du ska göra av dina digitala bilder?

Förra året bestämde jag mig för att det var dags att hitta på något fint med några av mina alla bilder, vilket resulterade i en fotobok (eller två rättare sagt, en som jag behöll själv och en som jag gav bort).
Jag gjorde min fotobok i en av de större varianterna, med svart pärm och titel på framsidan.

Den såg riktigt fin ut i datorn, men kändes riktigt lyxig när jag fick den i handen. Bilderna kom verkligen till sin rätt, och det exemplar som jag gav bort blev jätteuppskattat!

En perfekt present, med andra ord. Till din bästa vän på födelsedagen (men du kanske ska skippa de allra pinsammaste bilderna om andra ska få kika i den), bruden efter möhippan (med alla pinsammheter!) eller bara för att samla semesterminnen.
Just semesterbilderna har ju annars en tråkig vana att bara finnas i någon mapp på datorn nu för tiden, istället för fina album med lite text till som man gjorde förr. För hur kul är det egentligen att sätta igång ett bildspel när du ska visa mamma allt roligt du har haft? Nu slipper du bilspelen och att skicka in dem till framkallning (eller ännu värre, skriva ut själv!), drömalbumet är bara ett par klick bort..

Själv gjorde jag och min pojkvän en underbar resa till paradisön Curacao förra året - det kommer att bli min nästa fotobok!


Min fotobok köpte jag hos www.fujidirekt.se/fotobok, och är jättenöjd. Snabb leverans och oslagbart resultat.
Programmet där man skapade sin fotobok var enkelt att förstå och visade hur allt skulle bli när det var färdigt.


Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Fin blogg! :)

2009-07-29 @ 17:25:21
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: sophia

instämmer med hanna, mysig blogg :)

2009-07-30 @ 00:16:41
URL: http://sophiapetite.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vill du ha en ny header ?

Mejla mig alla bilder och all info på [email protected] så fixar jag en supersnygg header till dig! :)

2009-08-01 @ 18:47:25
URL: http://hannanas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0