En vanlig natt

Mitt knä har värkt hela morgonen, jag känner mig som en reumatiker som kan förutspå väder.
Natten har gått bra, mycket att göra men det är något magiskt över att sitta ensam på jobbet. Tills man går ut i köket någon gång vid två-tiden och upptäcker att lampan inte fungerar, då är det bara läskigt.

Soluppgången färgade hela himlens moln rosa, och det var så vackert att se på. Sen började det regna.

När jag kör in på parkeringen möter jag människor på väg till jobbet. Själv är jag på väg till sängen. Det ligger en stor och varm sak i sängen och väntar på mig, snart dags att krypa ner. Bara borsta tänderna först.


Ikväll blir det samma sak igen.

Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: ja det är det:P men som tur är så kan man hitta det mesta på internet

2009-07-15 @ 23:21:08
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0