Ett andra födelsedagsfirande

Eftersom hela Tobias familj var på bröllop på min födelsedag så hade hans mamma ordnat med ett andra födelsedagsfirande hemma hos dom, komplett med tårta och allt :)

Jag fick bland annat en balkonglåda med tillhörande växter (jag hade önskat mig ätbara - och det var de allihopa!).

Såhär blev resultatet:
Med sina växter, här har jag precis planterat dem.

Det är Oregano, Mynta, Citron-Basilika och Persilja.

Har hunnit prova att lägga myntan i en kopp med varmt vatten, och det blev ett riktigt gott ört-té av det hela.

Sådär balkong-lagom.

En fin grön vattenkanna i sådär lagom storlek fick jag också.

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

fin blogg du har ,vad har du för planer inför dagen då ?:)

2009-07-04 @ 09:20:17
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

kikar in och önskar en fortsatt trevlig dag!

2009-07-04 @ 15:17:33
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0