Gårdagskvällen i bilder

Efter jag slutat jobbet igår kväll gick jag och Tobias och satte oss på Skansberget och kikade ner över staden.

De är trevliga på avstånd.

Fågel + teleobjektiv + sol.

När solen går ner kryper trollen fram.

Tobias vänner kommer smygandes bland träden. Eller är det två troll?

Där låg en båt.

Man ser de yttre delarna av hamnen från berget. Där låg denna båt.

Piprökandet är inte utdött.

Hobbiten Hartmann röker Tobias pipa. Dock såg han mycket coolare ut än var pipägaren själv gjorde, därför fick han vara med här.

Sedan ingick lite öl också, men jag har inte blivit sponsrad av något bryggeri än så det blir inga bilder på det.

Kommentarer
Postat av: Pipägarn

Jag känner mig ytterst kränkt! Utseende är föga intressant inom piprökeri. Det vet vi piprökare. Och pipägare.

2009-06-25 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0