Second skin

Igår var jag på Torp med Linda, tog en fika och kollade på kläder. Tobias har tjatat om att jag borde köpa fler jeans, så jag köpte ett par. På tok för dyra för min smak, men de satt verkligen som ett second skin. Lite rea var de på dem också, 999:- istället för 1299:-. Trehundra spänn är ändå alltid trehundra spänn.

Efter det hade jag inte råd (eller samvete egentligen) att köpa något mer, fast jag spenderade säkert en halvtimma att titta på fina underkläder..


Lagom till att jag borstat tänderna, tagit på pyjamasen och precis innan jag skulle stänga av datorn igår natt ringde Angelica från Taxi och undrade om jag kunde hoppa in. Visst sa jag, och fem minuter senare var jag på plats. Några slantar extra blev det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0