Shopping

Det har blivit ganska många turer fram och tillbaka till stan denna veckan, vi har letat bröllopspresent till Viktoria och Magnus (Tobias syster och hennes blivande man). Äntligen har vi hittat den rätta!

Presenten kan jag inte visa här, men mina andra inköp är inte så hemliga (;



Vit väska från Åhlens
Lite bodylotion från en av mina favoritaffärer; The Body Shop
Sedan nagellack från Nelly.com
Skavsårsplåster och jordgubbsansiktsmask (säg det tre gånger fort om du kan!)
Två nagellacksremover (en för lösnaglar och en vanlig, fast miljövänlig)
Nagelrepareringskit (har hunnit prova, och det är lite klurigt men kommer säkert bli väldigt användbart när jag fått kläm på det)
Sist men inte minst; en rouge+highlighter från The Body Shop, och en sminksvamp. Fotkrämen fick jag med som tester :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad roligt med shopping :)

Supersöt väska ! :)

2009-06-05 @ 11:55:27
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0