Spikmatta och lakritsthé

Jobb från 7-15, sedan hem till mamma och pappa för att upptäcka att någon redan gjorde mitt jobb. Deras gamla granne Pia hade cyklat hem till oss (fastän hon visste att mamma och pappa inte var hemma) och såg att jag inte klippt gräset. Detta resulterade i att hon själv plockade fram gräsklipparen och satte igång. Istället för att göra en av mina pet-hates så fick jag flytta utemöbler, kratta lite och vattna växthuset. Ibland har man tur!

Släppte in katten och plockade några fästingar när jag ändå var där.

Just nu ser jag på Bones, dricker Friggs ekologiska ört-thé med mint & lakritssmak och äter Marabou-sommar.
Har haft lite närkontakt med spikmattan också, så nu känner jag mig skönt slö och sådär bra trött.


Sämre kvällar har man haft.

Kommentarer
Postat av: elingöölin

sv; blev ju tyvärr inga , men de tycker jag med :)

2009-06-14 @ 23:26:21
URL: http://elinmariagolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0