Student -08

Idag är det ett år sedan jag och mina klasskompisar sprang ut från Östrabos aula, en riktigt het och vacker dag.

Jag och Anna åkte Mustang, precis som riktiga häst-tjejer ska.

Jag och Anna, på väg till Champagne-frukosten. Annas pappa var chaufför och vad passar bättre till två häst-tjejer än en röd mustang?



Brorsan och jag.

Bagerierna gick nog bra den här dagen..

Den fruktansvärt passande tårtan. Riktigt god var den också..



Mörkt hår precis som för tillfället, fast då var det massa fränkar också! Sneda tänder har jag fortfarande.


Jag har världens största leende på alla mina studentbilder, och vilken härlig dag det var!


Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Nej, namnet Tyson fick han hos uppfödaren :D

2009-06-05 @ 17:22:16
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0