Bröllop!

I början av sommaren skall jag och min kära pojkvän på bröllop, och bruden råkar vara hans syster.

Ett bröllop är ju inte bara en lycklig tillställning för de som ska gifta sig, utan även för oss tjejer som får shoppa snygga klänningar! Just nu håller jag på och dammsuger nätet efter den perfekta klänningen.
Min första tanke var att använda min balklänning igen, men då klädkoden var kavaj skulle balklänningen bli alldeles för uppklätt. Det skall alltså vara festbetonat, men inte för fint, och absolut inte vitt! Dessutom skall det passa min pojkvän också, då det vore tråkigt om han skulle behöva skämmas för mig (själv skäms jag väldigt sällan).


Just nu kikar jag på asos.com, och har hittat lite intressanta saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0