Englandsåret blev englandsveckorna?

Det har vart ett par dåliga dagar.
Väldigt dåliga dagar.

Just nu är jag bara sugen på att åka hem. Mycket är nog vår tränares fel, vi har vårt sista ridprov imorgon och allt jag fått höra är att jag kommer misslyckas (helt emot huvudtränarens taktik som är att vi ska tänka positivt). Idag när vi hade utvärdering kunde hon inte säga en enda positiv sak till mig. Tycker jag säger mer om henne än min ridning, för det finns alltid någonting positivt.

Har bett Mr Rayner (huvudtränaren) att prata med rektiorn (han som bestämmer på riktigt) om chansen finns att komma till ett stuteri istället. Det ser mörkt ut, men just nu är ridningen inte rolig. Det är absolut ingenting jag ser fram emot, utan mer fruktar. Och har man tappat glädjen har man tappat allt.

Jag ska göra provet imorgon i alla fall och göra mitt bästa (med en annan bedömmare än våran tränare), men just nu vill jag bara åka hem.

Jag saknar min lilla lägenhet, min pojkvän, föräldrarna och vännerna. Kanske till och med saknar jag stoet som blivit till ett monster. Ponnyn saknar jag i alla fall, vem kan motstå en ponny?


Det är en sak att ge upp för tidigt, och en annan att sluta i tid.

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Kan man inte skicka MMS till dig när du är där borta?? ska försöka hela förmiddagen tills det funkar... lycka till på provet idag!! Du får äta självförtroende till frukost! Lycka till!!

2009-03-12 @ 09:18:10
Postat av: Johanna

Har följt din blogg här en tid, och om du läser bakåt i dina inlägg har det väl inte varit så illa, eller???? Tycker du skriver om lärare som ger dig beröm, hästar som går väldigt bra när du rider dom osv. Kämpa på!!! Längta hem gör alla ibland när dom är borta.... men jag tror att den erfarenhet du får med dig från det här ÅRET kommer du alltid att vara tacksam för att du har fått!

2009-03-13 @ 18:08:52
Postat av: Carina

Så farlig är hon inte, lite pigg ibland men.... Snällast är hon om jag rider själv annars blir hon överglad och vill latja med de andra, hon är ju bara ett barn... Välkommen hem i alla fall, vi, jag och pållarna, har saknat dej

2009-03-14 @ 11:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0