Ny dag - nya misstag

Bedevil idag igen, och det gick väl inte så bra nu eller. Jag gjorde i alla fall inte om gårdagens misstag, utan hittade på helt nya. Det egentliga problemet var väl egentligen att vi hade en ny ledhäst - som inte alls sprang så som Shinko och Amie gjorde igår. Pullade upp gjorde jag där jag skulle (eller ja, bra nära där jag skulle), men jäklar vad arg jag var tvungen att bli för att lyckas!

Tulsa gick bättre än igår, fick beröm av Miss Denness "Du rider ju helt enligt instruktioner!", tyvärr gjorde inte Kelsie det lika bra.. Så svårt är det inte att få de här hästarna att springa fortare!


Fitness som kvällslektion, görjobbigt som vanligt men väldigt nyttigt.


Och godiset mamma skickade smakade väldigt gott :)

Ingen sömn nu på ett tag, folk håller inte commom room snyggt och då får vi sena blockjobs som straff.. Som grädden på moset har någon tappat bort min mugg också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser du blev inte utan brev denna vecka heller. Har inte brevet från Veronica och barnen kommit?

2009-03-04 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0