Afghanistan nästa

Igår träffade jag min vän Jonatan (även kallad Lillen eller "han-som-cyklade-till-Finland"), han har permis just nu och passade på att åka hem till Sverige en sväng (gör Lumpen i Finland just nu annars). Han ringde alldeles för tidigt på morgonen och beställde frukost, så det var bara att panikstäda lite här hemma och kila iväg till Konsum för att köpa något ätbart.

Flyttade ut matbordet till balkongen, så vi åt vår första frukost där ute i solen. Helt underbart, förutom alla små tussar som flyger runt i luften och landar i smöret, Nutellan och mitt the..

Efter det hängde jag och Tobias med till Göteborg som sällskap, Jonatan skulle köpa en Mac och vi andra skulle... ehh.. äta glass. Blev en marängschviss på McDonalds i alla fall, och massa trevligt sällskap!

Resten av dagen igår spenderades i stallet, precis som dagen idag.

Just det, stackars Lillen blir skickad till Afghanistan någon gång i juli, så vi får väl hålla tummarna på att det går lugnt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0