Back to Newmarket!

Jag sedan länge anmält mig till Ung Galopps resa till Newmarket, men de flyger från Skavsta och Göteborg är det som ligger mig närmast.

Dessutom stannar de bara i tre dagar och har ett fullspäckat schema!

För att hinna umgås lite med mina kära vänner som stannat kvar i stan (de är ju trots allt tre stycken!) så har jag nu bokat biljett från Göteborg på tisdagen samma vecka och hem igen på söndag (istället för torsdag-lördag). Underbara Ryanair gjorde att jag bara betalade en femma för själva biljetterna (flygskatten och det där kom dock så klart till).

Nu är det definitivt klart i alla fall. Ska bara betala Ung Galopp också... Får nog bli nästa månad..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt!! :D

2009-05-04 @ 22:19:39
Postat av: Katarina

Tack, vem du nu än är, anomyne vän.

2009-05-05 @ 15:15:09
URL: http://englandsaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0