Blodigt värre

Jag har haft en del problem med ilningar i tänderna, och eftersom min tandläkare inte kunde se någon direkt orsak (typ hål) , så gjorde han precis som i tv-reklamen "Ja, du kan ju testa att borsta med sensodyn morgon och kväll", vilket är precis vad jag gör. Fungerar ibland, men just nu inte.

Nu pratar vi inte om ilningar typ "jag-har-ätit-en-kall-glass", utan mer värk-i-halva-munnen-så-att-man-ligger-vaken. Ganska jobbigt med andra ord, och dyrt med tanke på alla värktabletter jag äter ju nu.. Både jag och Tobias har funderat på om bitskenan har något med saker att göra, och idag fick jag ett nytt "symptom".

Blod.

Blod i bitskenan och blod i handfatet. Och tillräckligt mycket blod för att börja bli lite smått oroad.
Kanske dags att ringa tandläkaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0