Händelserik dag

Gårdagen spenderades helt och hållet med min vän Rebecca, och stackars pojkvännen blev ensam hemma med tvätten..
Först åkte vi ut till Listadskogen och hälsade på Rebeccas avelssto och hennes föl som står där lite tillfälligt. Vi fick en massa fina bilderna av hästarna i hagen (här finns bilder - http://teaaftereight.blogg.se) innan vi åkte vidare för att fota "puls" - ett arbete hon gjorde för någon kurs i skolan. Förhoppningsvis duger bilderna - fem bra bilder borde går att hitta bland över 130.. Efter det då? Jo, då åkte vi hem till mig, lagade lite snabb lunch, och begav oss sedan mot salongen för att avlägsna lite hår.

När vi skiljts åt (tillfälligt i alla fall) stannade jag till hos mamma för lite middag (som blev färdig precis då jag klev innan för dörren - snacka om flyt), bytte om och åkte till stallet där jag träffade Rebecca igen (;

Väl hemma nästan ramlade jag i sängen efter kvällsmaten, men det var det värt!

Jobbigt jobb?

En av puls-bilderna visar hur jobbigt det är att vara byggarbetare.



Fast det här blev ändå min favorit. Rullatorn, glassen, bananerna i bakgrunden, helt klockrent.

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: tack. haft en trevlig dag? :)

2009-05-14 @ 16:17:11
URL: http://andreans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0