Lördagskvällen bubblar det i blodet..

Målar naglarna blodröda och bloggar medans det torkar.

Tobias är på Kôrpehôla, men jag och Linda satsar nog på Trädgårn. Så himla fint väder, och jag som suttit inne och jobbat hela dagen är gärna utomhus lite..

Blir min svarta klänning ikväll med dragkedja och de röda höga klackarna tillsammans med tröjan jag fick av bror i julklapp. Det röda nitarmbandet skulle nog också sitta bra, halsbandsproblemet blir dock lite klurigar att lösa. Jaja, angenäma bekymmer! Förfest hos mig ikväll i alla fall.


Partymusik i denna lägenheten innefattar troligtvis:

W.A.S.P - Animal
Twisted Sister - Under the Blade
T.Rex - Ride a White Swan
Nationalteatern - Sent en Lördag kväll
Kiss - Love it Loud


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ajdå :/ stackars pållar. Jo, de kan ju det :/

snygg blogg!

2009-05-30 @ 19:00:13
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0