Mors lilla dag

En av presenterna mamma fick idag var ett kort med följande text, kan ni gissa vad det är?

Bli inte ledsen än, presenten kommer sen.
Släkt med kaktus den kanske är, taggig men utan blom och bär.
Ryggen din kommer må så bra, bara du still ligga!

När vi firar någonting i vår familj (som vi gärna gör när tillfället ges) så brukar vi fira ordentligt. Mors (och fars) dag är inget undantag. Jag bakade tårta, pappa hjälpte till att koka kaffe och garnera, och sedan bjöd vi mamma på altanen.
Paket blev det också, två stora (finansierade av pappa..) och tre små (tror jag det var) plus kortet då, där själva presenten kommer i början av veckan :)


Annars har jag mest städat här hemma i lägenheten. Utgång igår men tidigt uppvaknande ändå idag. Solat och läst på balkongen har jag också hunnit med lite mellan varven.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm jaha. Jag har en genomskinlig iaf och jag borstar bara min.. Har aldrig hört nåt om tabletter :S

2009-06-01 @ 09:34:05
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: matilda

mors dag är mysig! fin blogg! :)

2009-06-02 @ 07:18:45
URL: http://ttilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0