Trött dag

Om gårdagen var händelserik så har jag idag mest vart trött. Jag håller på och vända dygnet igen, från nattjobb till att börja tidigt på morgonen.. Nackdelen med mitt jobb!

Vaknade vid sju-tiden, men gick inte upp förens vid åtta.. Sedan fördrev jag tiden så tyst som möjligt (allt medans sambon låg och sov, han jobbar natten inatt) satt vid datorn och kikade på bilderna från igår, läste lite på balkongen och annat trevligt. När jag stod och lagade sambons frukostpannkakor ringer det på dörren och två byggpojkar står utanför för att installera fibernät i lägenheten. Inga problem tänker vi, tills det visar sig att vi måste flytta alla möbler vi har från två av våra tre väggar.



Frukosten fick vänta, det blev väldigt stressigt att flytta alla möbler och trycka ihop dem på mitten. Gick dock tillslut, och efter att ha grejat i hallen en halvtimma gick byggpojkarna på lunch. Då passade vi på att göra oss i ordning och fly fältet! Tobias åkte för att renovera replokalen, och jag åkte till Torp med Linda. Hittade dock inget roligt (inte som jag hade råd med iaf) och kom bara hem med en kasse mat.. Trevligt hade vi i alla fall!

Väl hemma var det bara att börja flytta tillbaka möbler och städa upp lite. Har vikt och lagt in tvätten från igår också, så jag känner mig riktigt duktig!  Blir nog kvällsmat och sängen snart, ska upp vid sex imorgon..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag finns i Örebro! Men är flyttbar mot resepenning! :)



ha en fin helg!

2009-05-15 @ 18:19:34
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Ja jag gör det själv :) är dock inte speciellt duktig men ju mer man håller på ju bättre blir man så :) Tack så mycket!

2009-05-16 @ 10:34:18
URL: http://nordstrandh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0