Vi töck om Töcksfors

Igår eftermiddag åkte jag och mamma upp till mormor och morfar i Töcksfors. Lånade pappas bil och hämtade mamma direkt från jobbet, så vi var framme strax efter sju.

Mormor vet precis vad jag tycker om och hade gjort risgrynsgröt!


Idag har jag och mamma hjälpt mormor att putsa fönstren på verandan (och eftersom det var inomhus gick det inte riktigt till som när jag beskrev det i ett tidigare inlägg) och var med mormor och handlade.
En liten sväng på shoppingcentrat gick vi också, alla handlade kläder utom jag.. Hittade en perfekt kofta till bröllopet, men självklart var den i fel färg.. Bara att leta vidare!

Dagens höjdpunkt var nog ändå när vi såg ekorren.. Han var riktigt stor och sprang runt och klättra på allt.. Försökte sig på både flaggstång och lyktstolpe, men halkade snabbt ner igen.. Söt som socker, tyvärr hann jag inte springa efter kameran.

Vi var bara uppe en snabbis och åkte hem direkt efter lunch, jag skulle på hoppträning med Carina och mamma hade en husvisning att gå på. Lite tråkigt att inte stanna längre, men allt är bättre än inget.


Färskt och jättegott - fabriksförsäljning is the shit.

Stopp på godisfabriken i Bengtsfors blev det också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0