Här vare tomt

Ja, det har vart tomt här ett tag. Sen Tea och jag gick omkull ungefär, och det har inget att göra med brutna armar eller något annat otrevligt.
Nej, det har mest inte funnits något att skriva om. Jobbar lite, ridit lite (men det är ju en annan blogg..) och pysslat med julklappar.
På tal om det så fick jag hem två stora paket idag, men det är så klart inget jag kan läsa här. Släkt och vänner kan ju titta förbi och jag vill inte förstöra julen!

En spontantripp till Ullared igår (höll mig inom budgeten och gjorde av med mindre än 1200:-!) med Rebecca, lite ridning av en annan häst än min egen på kvällen och jobb idag.

Denna eftermiddag har jag testat att lacka lite (kommer bli snyggt, men jag har inte riktigt fått till det helt än) och slagit in lite paket.
Nu ska jag snart fortsätta och smygtitta på Efterlyst lite då och då.


Kommentarer
Postat av: malin

söt blogg :)

2009-11-29 @ 02:17:17
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0