En heldag och lite till

Igår blev det en heldag i stallet, eller med hästar i alla fall..

Skulle följa med Rebecca på en liten clear round, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Till att börja med hade jag självklart glömt att klockan skulle ändras, så jag kom hem till henne lagom till frukost :) Åkte aningens tidigt till tävlingen, och vi hinner göra allt vi ska utan att stressa. Sedan visade det sig att det var ungefär dubbelt så många som skulle tävla än vad som stod på hemsidan och vid sekretariatet, så det blev ett par timmars väntan. Självklart så regnade det också.

Hemma igen fixade vi ordning i våra stall, jag skyndade mig att rida lite och sen åkte vi hem till mig. Lagade underbart god tacos, såg på tv och bara pratade halva natten.. Blev en väldigt trevlig kväll, och morgon eftersom hon stannade över natten.

Riktigt lyxfrukost imorse, baugetter vi stekte i ugnen och mitt nya goda thé. Bäst av allt var att pappa betalade!


Kvällen har spenderats i pappas garage grejandes med någon motordel till min bil och tvättat fälgarna till hans. Helt ok för mamma bjöd på kvällsmat (som jag i och för sig bakat från början..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0