En helt vanlig morgon

Nu är jag hemma i lägenheten igen, och tänkte beskriva en helt vanlig morgon nu för tiden.

Klockan ringer, men jag vill verkligen inte gå upp. Snoozar ett par gånger (vilket är väldigt ovanligt för att vara mig) och går sedan till slut upp. Startar datorn och börjar laga frukost. Sätter på Comedy Fight Club på tvn och tackar min lyckliga stjärna att sambon envisades med att koppla ihop min laptop med tvn och förstärkaren. Det finns nämligen inget sämre än morgontv. Vi har Malou, några evighets-såpor och massa gameshows. Nej, här hyllar vi uppfinnaren av play-tv!

Efter maten plockar jag in, direkt (hörde du det Tobias, maten ska plockas in direkt!) och bäddar sägen.


Jag måste säga att det är ganska tråkigt att vara ensam, ingen som bäddar sängen åt mig, ingen att tvinga upp ur sängen på morgonen och ingen som stökar ner här hemma.

Idag spelar Tobias i Helvete, som tydligen ligger i Oberhausen, Tyskland. Break a leg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0