Full pott!

Yes, jag fick full pott på högskoleprovet!

Eller ja, LÄS-delen i alla fall (; Om jag inte lyckats skriva av eller rätta fel.. Med reservation för ändringar, som man brukar säga.

Dagen gick faktiskt ganska fort, trots att vi samlades 08.30 och sedan höll på till 16.10. Träffade en gammal hästsport-kompis i andra pausen, och det var väldigt trevligt!
Vi lunchade tillsammans (jag var på Sibylla och köpte en funbox, haha) och uppdaterade varandra på vad som hänt sen vi sågs sist. Lite lustigt, för vi båda hamnade i England och jobbade med hästar ett tag :)

Sedan ringde Rebecca väldigt vältajmat så jag var uppe och red Nisse en sväng också. En ganska trevlig dag med andra ord, om man bortsåg från själva provet.



Kommentarer
Postat av: sophia

sv: åh vad kul, de är ju så underbart! hahah :D

2009-10-26 @ 13:52:29
URL: http://settembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0