Fullt upp, som vanligt

Dagen i korthet: Gå upp tidigt, frukost hos mamma och pappa. Åka till första stallet och ta hand om och rida första hästen. Innan klockan elva åka till stall nummer två och ta hand om Tea. Hem igen och laga mat - pannkakor går snabbt och bra. Iväg igen till mamma på salongen och en klippning. Hem igen, göra mig i ordning, köra sambo till jobbet. Till salongen igen och hämta mamma, köra till Volvo.

Äta korv på Volvo och stå i lång kö. Hem och lämna grejer och till stan för att äta ute - Höstmys ikväll med ät två betala för en. Alla restauranger fullbokade och middag blir på pizzeria. Äta, ta taxi hem.


Blir ju trött nästan bara av att skriva om den, tur att det är läggdags strax! Ska bara få en vägbeskrivning hem till Ronja först, ska nämligen iväg med henne och rida galopphästar imorgon :)
Blir dock ingen vila då heller, för fem i fem går bussen från Uddevalla och resten av kvällen ska jag och mamma sitta på ett tåg på väg mot Karlstad. Arbetslös ja, men inte går jag bara hemma för det..

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; haha nae, inte på min heller.

2009-10-02 @ 13:29:38
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0