Högskoleprov och sällskap

Imorgon är det högskoleprovet, och jag är både lite nervös och ändå inte. Det är första gången jag gör provet, så egentligen har jag inte så väldigt höga förväntningar. Samtidigt kommer jag nog bli ganska besviken om det inte går bra. Tidig uppstigning imorgon och en väldigt intensiv dag väntar, så det är bara att hålla tummarna.

Idag har jag haft sällskap här hemma - MSN hör bön! (Jag heter för närvarande the Great Kat II - ingen som vill komma på besök?)

En gammal klasskompis kom förbi med en väldigt bra bok, typ "så lyckas du med högskoleprovet". Inte för att han själv hade läst den så noga, men jag bläddrade lite i den och det verkade ganska bra. Tyvärr är det ju som allt annat man ska lära sig - man måste plugga lite själv också.


En ljusning på bilfronten har också dykt upp - pappas arbetskamrats kompis (hrm, ja, något sånt i alla fall) har troligtvis en såndär sak som vi behöver. Om den passar, ingenting är säkert ännu. Inte heller vet vi hur dyrt det det kommer att bli.

Rockstjärneuppdatering: Grym spelning igår, idag någon skithåla i Belgien.


Helgens räddning, stallet på söndag!

Kommentarer
Postat av: Bella

Allt bra med dig?=)

2009-10-24 @ 10:39:23
URL: http://bbbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0