Naglar

För någon vecka sedan köpte jag ett paket med Konad-nailart och efter att ha kompletterat med lite mer saker satte jag igång och måla naglarna.

Det var mycket svårare än vad jag trodde, men efter lite övning så gick det allt :)
Målade med ett rosa underlack, och lärde mig ganska snabbt att jag borde haft ett ljusare eller mörkare.



Syns inte så jättebra, men det finns massa roliga mönster som man "stämplar" på nageln. Perfekt för oss som inte är så duktiga på att måla fina blommor och liknande. Dessutom kan man ju göra så mycket mer!



Såhär ser mina grejer ut, men mer är faktiskt på väg! Jag köpte mina saker via nelly.com, men vet att Välaboden också säljer..

Kommentarer
Postat av: Matilda

häftigt!



sv: tack så mycket! japp, det är ett himlans roligt jobb! :-)

vilket jättefint foto på dig i headern förresten, riktigt fint!

2009-10-28 @ 22:19:51
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Anonym

Oj det va annolunda :)

2009-10-29 @ 09:39:02
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0