Nytt hus, nya utmaningar

Min bror har blivit husägare, och igår var jag där för första gången. Det är ett mysigt litet hus som har havsutsikt (påstår de, det var kolsvart ute när vi kom dit så jag vet inte riktigt). Lite middag och tårta fick vi också, innan det var dags att åka hem och till jobbet. Sover hos mamma och pappa i helgen så att jag kan låna deras bil (inte så kul att gå hem från jobbet fyra på morgonen i minusgrader). Ingen är dock hemma här just nu, alla är ute i huset och grejar. 

Brorsans katt skulle ha flyttat in i det nya huset idag (eller aldrig bosatt sig hos mina kära föräldrar från början, om pappa hade fått bestämma), men än så länge ligger han i sängen (på pappas sida, så klart). Plockade en fästing på honom förut innan frukost, en hal liten rackare som inte bitit sig fast än. Inte många sådana som man hittar på en långhårig katt..


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hejsvejs ;D

Hur är läget med dig?

Hoppas du haft en bra lörgdag och hoppas kvällen fortsätter som den ska :P:D

Många kramisar!!!!

2009-10-17 @ 22:24:58
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack snälla för boktipset, det kommer bli många lästimmar nu i höst!



Ha en bra dag

/mvh Pernilla

2009-10-18 @ 10:42:50
URL: http://teatimedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0