Snart snart..

Igår var det sista spelningen på sambons Europaturné, och meningen var att de skulle börja hemfärden direkt.. Har jag tur kan jag alltså vänta honom hemma idag!

Det har dock lett till att jag lite smått panik-städar, ska dammtorka, dammsuga och snygga till lite här hemma hade jag tänkt. Jag vet inte riktigt när de kommer hem än (de vet de nog inte riktigt själva heller, haha) men förhoppningsvis är jag hemma.. Han har nämligen inga nycklar med sig, och jag ska jobba 16-20 ikväll.

Menmen, det löser sig alltid. Tillbaka till städningen nu, måste diska ockå.. Hela köket är verkligen fullt!

Kommentarer
Postat av: marre

europaturné inom vad? :)

2009-10-28 @ 11:43:23
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0