Äntligen, semstern är samlad

Idag kom fotoboken som jag lagt ner så många timmar på! I ett tidigare inlägg har jag skrivit om Fuji direkts fotoböcker, och som tack för besväret fick jag en rabattkod som gällde för en 24-sidig fotobok. Vårt lilla äventyr gick dock på hela 42 sidor, men då vi bara betalade för porto och extra-sidorna så blev det inte alls dyrt.




Så här ser den ut, "precis som en riktig bok" som min käre sambo uttryckte det hela. Riktigt bra kvalité på det hela, klara och skarpa bilder och fina bakgrunder. Jag är verkligen nöjd med boken, och det var värt allt slit!

Önskar att man hade råd med en liknande resa varje år (eller någon semester tillsammans överhuvudtaget), men vi får nog nöja oss med att bläddra i boken och minnas ett bra tag framöver..

Kommentarer
Postat av: Karin

Du får ge den boken till din mamma istället ;-) Nä, klart du ska ge henne min bok. Alla mammor borde ha den. Och pappor. Dessutom är den skriven av en typ som nästan är mänsklig, så alla människor borde köpa den ;-)

2009-09-29 @ 19:45:58
URL: http://blogg.alltombarn.se/ketchupmamma/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0