Den perfekta hemmafrun

Imorse var jag den perfekta hemmafrun. Tvättade all tvätt (och la in alla kläder i garderoben efter jag vikt dem), lagade Tobias jeans (både det som hade hål i grene och den där en knapp fattades) och städade toaletten.

Efter jag åkte jag hem till mamma och åt, för att bege mig mot stallet. När jag kom hem kastade jag mig in i duschen, slängde ihop lite käk och åkte sedan iväg med en vän för att kolla på hennes hoppträning. Hästlivet får ni dock läsa om på http://teaaftereight.blogg.se

Nu ska jag se om jag orkar diska lite, hela köket är fullt så det går snart inte att gå in där längre.. Har dock planerat att vara i stallet igen vid åtta imorgon, har två hästar att rida och skall vara hos mamma för att fixa håret vid halv tre. Ruskigt trött är jag också, så det är väl bäst att jag sätter igång och diskar!


Visst låter jag som en perfekt hemmafru? Om man stryker all tid jag lägger i stallet då..

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha, så duktigt :P när jag städar blir det mest att trycka in kläder i garderoben/slänga dem på soffan :P jag är aldrig så duktig som du ^^

2009-10-01 @ 09:51:04
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0