Ensam, någon?

Smakprov från Norrlands-resan:



Det är lite glest mellan folket där uppe...


Ensam i lägenheten just nu, och räknar ut att jag träffar sambon igen om ett par dagar, om allt går bra. Jag jobbar, han jobbar. Ojämt, så klart.

Just nu håller jag på och packar upp min resväska, ser strax på Efterlyst och planerar att inta kvällsmat ungefär samtidigt. Multi-tasking, ni vet (förlåt Tobias, men vad säger man egentligen på svenska?).

Fyra timmars sömn i natt (och verkligen inte i sträck), kommer garanterat ta sov- eller liggvagn nästa gång och inte vara lika snål.

Kommentarer
Postat av: T Rättare

Tja du, för det första så avslutar man frågor med frågetecken. Och vad sägs om "många bollar i luften"?

2009-09-24 @ 11:57:57
Postat av: Kimberly

tjena ;)

ta chansen för att vinna biljetter till Blog Awards 2009 genom att rösta på mig!

http://www.tv4.se/1.1173520?i=76

2009-09-24 @ 19:28:48
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0