Nyfiken?

Köpte precis den första presenten till min pojkväns födelsedag. Lite tidigt kan tyckas, eftersom han inte fyller år förens november, men ska det bli perfekt så måste man börja i tid!

Jag har börjat fundera på julklappar också.

Det är egentligen väldigt taktiskt alltihopa, man sprider ut kostnaderna på flera månader istället för att ta allting i december, och man slipper den där jobbiga stressen som bara leder till alldeled för dyra presenter alternativt dåliga felköp.

Egentligen blir det mesta mycket bättre om man låter det ta lite tid. Leta efter bra erbjudanden, hinna surfa runt på e-bay och faktiskt få hem sakerna i tid till den stora dagen. Ett par födelsedagar skall dock klaras av innan vi börjar närma oss julen på riktigt. Sambon tror jag att jag kan hitta på några fler bra saker till, och när det gäller föräldrarna får väl jag och bror min slå våra kloka huvuden ihop..


Är du nyfiken, älskling?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0