Önskelista

Eftersom ingen har bett om det så kommer nu min önskelista inför jul. Märk väl att detta är en önskelista och ingen inköpslista. Den ska inspirera och vara ett stöd i julklappshandlandet (men om man köper något rätt från listan är det ju ingen nackdel ;)

Kläder
Mixer (gärna i någon rolig färg)
Ny mp3 (behöver inte vara så flashig, men gärna med AAA-batteri och inte sån med egen laddare till)
Hobbiten av JRR Tolkien på ljudbok (cd, INTE mp3)
Någon annan bra ljudbok på cd
Addicted to speed-linne (från Galoppmagasinets webshop; http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=3422)
Nytt tandsmycke/ putsning av plast (enligt en tandläkare i Uppsala kostar det 250 + smycket att ta bort och sätta på ett nytt)
Någon av böckerna av Sally Swift (om centrerad ridning)
Lektion i centrerad ridning med Tea (http://www.lisajohansson.se/ - tränare från Orust, verkar ha kurser i Lane regelbundet)
Den själviska genen av Richard Dawkins (bok)
tjocka sockar
Någon bra (men ganska grundläggande) kemibok (Kemi A, ev. kemi B)
Någonting roligt från the Body Shops Vitamin C-serie
Ny rid-vinterjacka som jag kan ha när jag är ute på studiebesök också, gärna de med gula eller rosa med reflexer. Obs! Varm!
Häftapparat
Fina örngott (inget annat, bara de till kuddarna)
Någon fin FOTObok med hästar (alltså massa stora fina bilder på hästar, inte så mycket text. Av en fotograf, inte författare)
Hårinpackning (inte balsam, det har jag)
Hästtidningar, typ Ridsport special, Hippson och Equipage.
Nintendogodis (finns på coolstuff, frågetecken-lådan har jag)
Snygga block att skriva i (som inte har för starka linjer) eller whitelines-block
Cd med Jussi Björling där han sjunger på svenska (O helga natt ska helst vara med)
Iitala marimekko-skål (sån som jag har) i någon fin färg
Theburkar


Skriver ni önskelista?

Kommentarer
Postat av: sloarez , UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

fin blogg, allt bra med dig?kram :)

2010-12-14 @ 15:00:07
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0