Patellaproblem

Nu är det snart jul! Datorn fick rationaliseras bort i min packning så det kommer vara en ganska bildlös blogg tills jag når Uppsala igen (om jag inte skulle råka ta några nya bilder då, kameran är självklart med).
Troligtvis en ganska ordfattig blogg med, nu kommer nämligen julen att prioriteras!

Kanske den bästa tiden på året (i alla fall delad första plats med sommaren, då jag fyller år) och det finns massor att göra. Ikväll ska jag och kära far bege oss ut på landet för att hämta en julklapp, bland annat.

Massa jobb väntar också, och förhoppningsvis blir det tillslut pepparkakshusbak eller i alla fall en eftermiddag med tjejerna.


Först och främst måste jag dock försöka få tillbaka mitt knä i rätt position, det är något som inte stämmer helt på den fronten. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0