Kungen av tidningar

Tidningsprenumerationer är något som är så himla bekvämt. Man får lite lagom underhållning hem i brevlådan - du slipper alltså gå ut i snön (ja, det tar bara fem minuter att gå till Konsum, men ibland orkar man bara inte det!). Det jobbiga med dessa prenumerationer är dock att de aldrig tar slut. Man måste själv aktivt säga upp skiten sen när man tröttnat/inte har råd/orkar inte bära ut mer till återvinningsstationen.

Det är där Tidningskungen kommer in. De har ett väldigt stort sortiment (oftast får du med någon trevlig premie också!) och tidsbegränsat. Bara en räkning, ett par nummer, sedan är det slut. Om du inte vill ha mer, alltså.
Hur bra som helst. Har faktiskt använt mig av dem tidigare, och nu ska jag få lite mer eftersom jag bloggat om dem (;

Så, spana in denna sida för alla prenumerationserbjudanden http://www.tidningskungen.se/


Vilken tidning jag skulle välja? Hippson så klart! Kanske det bästa hästmagasinet, som liksom har allt. Tjocka nummer, bra tips och övningar blandat med prylar och annat skoj. Här hittar du det erbjudandet http://tidningskungen.se/prenumerera-pa-tidningen-hippson.asp - just nu får man med deras bok med dressyrövningar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0