Att åka eller inte åka..

Idag har jag köpt busskort för nästan 800:- (hade en inflyttnings-rabattcheck på en femtiolapp, annars hade det gått över 800..) men har fortfarande inte riktigt bestämt mig för om jag ska börja åka buss eller inte.

Är det varmare än fem minus så kan jag faktiskt cykla, om det inte är snöstorm då. Å andra sidan, blir det fler än femton buss-dagar (om det alltså är för kallt eller snöstorm) så är det ju månadskort som gäller, och då vill man som student utnyttja det hela till max. Alltså skulle jag börja åka buss imorgon för att göra detta.
Men helt vill jag ju cykla, det är trevligare och billigare..

Jobbigt värre.


Ska nog maila ut min önskelista inför jul för att pigga upp mig själv lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0