SJ we love you (ibland)

SJ är nog det företag jag har störst hat-kärlek för. De är ju så himla bra när de funkar, och så himla dåliga när de inte gör det. Perfekt eller värdelöst, finns liksom inget mellanting när det gäller vårat statliga järnvägsföretag.

Idag är de bra. Jag sitter och ser på Bill Maher och hans Reigolous. Mobila bredbandet har bra täckning, det finns ström till datorn (för oss med kassa batterier) och jag kunde byta plats så att jag slapp åka baklänges och bli åksjuk. Way to go!
Dock ett byte kvar innan jag är hemma i Uppsala så jag kanske inte borde ropa hej fören jag är av sista tåget (;

Kommentarer
Postat av: wilma

Hej!:-)

håller på att ragga människor till en liten tävling jag ska ha,

man kan bli veckans blogg och får då en länk i varje inlägg hela veckan. :-)

Det du behöver göra är att hålla koll på min blogg gärna via bloglovin ;)så du ser när det kommer upp.(troligtvis lite senare ikväll.

Och kolla när jag lägger upp inlägget där man ska tävla. Kommer göra somså att jag tar ut 3 "finalister" som man får rösta på.

Och sen en som vinner!

Klicka in på min sida och anmäl dig. man kan anmäla sig ändå tills lördag.

Lycka till /wilmalouise



Ps. gillar du inte sånna här mail, bry dig bara inte låtsas som om det regnar :) Ds

2010-10-19 @ 18:39:06
URL: http://wilmalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0