Nu gör vi slut

Efter fredagens telefonsamtal rann bägaren över. Nu gör vi slut. Du kan inte hålla på och ändra dig och krångla hela tiden, har man gjort ett åtagande så får man faktiskt stå för det. Alla kan inte ändra sig efter dig hela tiden, du styr inte världen.


Jag kommer att undvika dig så mycket det går, det finns bättre och trevligare alternativ.

Som till exempel en gyllene konkurrent från Trollhättan. Nära och bra, trevlig också.
Förhoppningsvis så träffas vi på måndag för sista gången, sen har jag bara en sak att säga - fuck off!










SJ, jag hatar dig.

Kommentarer
Postat av: Betan

hahaha...asså shit, trodde du mena Tobias först & blev helt chockad. Skönt att läsa Sj i slutet. Du har verkligen otur med det där företaget.

2011-02-22 @ 14:14:53
URL: http://inteutanenok.blogspot.com
Postat av: prinsessanadia

Jag brukar också hata sj, men just för stunden älskar jag dom. Kan bero på att jag fick tag i tur och retur biljetter göteborg-gävle för 450 kr. Ett riktigt kap! Men jag kanske hatar dom igen efter resorna, vi får se om de för en gång skull kan sköta sig.

2011-03-03 @ 23:32:19
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0