Dags att starta dagen, månntro?

Klockan är nu halv två och jag har väl inte riktigt gått upp än..

Vaknade ju hyfsat tidigt (det blev ju ändå sent igår) men satte på ett Helgonet-avsnitt och låg kvar en stund i sängen först (tack pappa, lovar att du får tillbaka boxen.. någon gång..).
Efter det loggar jag in på msn för att bara kolla mailen lite snabbt, och sedan ringen Lillen på skype och vips hade det gått en timma till.

Hallonsmoothie till frukost, känns nyttigt och bra. Nu ska jag stänga av datorn och ta tag i mitt liv igen, men lite ledigt får man väl ha?

Kommentarer
Postat av: Secret Fashion Project

Jag känner igen dig väldigt mkt, kan hända att jag har sett din blogg tidigare:)

Sv: Min webbshop är inte färdig än, men jag kommer som sagt att posta en länk när den blir färdig. De som går in på shopen via bloggen kommer att få en gratis plagg som kostar upp mot 500 kr (det får inte överstiga denna summa) när de lägger den första ordern. I kassan kommer det att finnas en meddelandebox och där skriver man vilket plagg man vill ha, man lägger alltså inte gratisplagget i varukorgen för då får man betala för den också. Hoppas jag var bra på förklara:)

2011-01-22 @ 19:26:02
URL: http://secretfashionproject.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0