Något jag inte trodde om mig själv

Men om Alice Coopers enda spelning i Sverige blir på Getaway Rockfestival och det fortfarande är Theather of Death-turnén som körs så tänker jag nog inte gå på den.

Det är väldigt olikt mig, och känns väldigt konstigt att ens tänka tanken. Ibland får man dock vara realist. Tobias är säkert ute på någon turné eller har massa jobb då, jag ska reda på semester till Finland (och någonting bör man väl få jobbat) och jag har liksom ingen självklar vän att åka med (om Anna inte är sugen då.. men de andra banden hittills är ju inga höjdare).

Just nu håller jag dock tummarna för att fler spelningar kommer att bokas in, annars får man väl kolla hur läget ser ut i övriga Europa innan det blir ett slutgiltligt nej. Görs det en ny show så måste man nog se den, på ett eller annat sätt.. Bara inte "theather" igen, två gånger räckte, så jävla bra var den inte.

Dessa shower däremot, de var riktigt bra:



Olympen i Lund 2007.
En bild jag har förstorat upp och som hänger över min läshörna (dock aningens bättre redigerin på den..)



Lisebergshallen, 2009.



Och självklart; min allra första Cooper-spelning, 2005. På den tiden hade jag ingen digitalkamera, så inga foton finns förevigade från själva showen. Stod näst-längst fram, och på bilden håller jag den dollarsedel som nu mera hänger inramad ovanför sängen hemma hos mor och far. Någon som känner igen mig?

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

Alice Cooper, en levande legend!

2011-01-31 @ 20:33:18
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0