Önskelista

Tiden går så fort och snart är det dags att fylla år igen. Därför kommer nu min önskelista.

Nya skor (vanliga joggingskor att ha till vardags)
Ridbyxor (http://www.hooks.se/product.aspx?productid=100732&deptid=27&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC) om jag inte minns fel, ska vara lite rosa/lila
Presentkort på adlibris eller bokus (så att jag kan köpa kurslitteratur)
Boken Fågelskrämman av Michael Connelly
Pengar till ridlektioner/stallhyra
Boken En flickfotografs bekännelser av Bingo Rimér (obs! Inte pocket!)
Någon söt lite väska, gärna röd eller någon annan fin färg (som jag kan ha när jag ska ut)
Söta vardagsklänningar, linnen, tröjor...
Nya borstar till eltandborsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0