Mera paket!

Idag har jag slagit in det sista paketet till min bror och hans flickvän, nu får de inget mer! (eller ja, egentligen får han en sak till, men det är redan köpt så det räknas inte). Känns ganska skönt att vara klar med någon, faktiskt. Bara pappa-problemet kvar nu tror jag.

Ja, förutom att den julklappen till Tobias som jag kanske var nöjdast över blev.. fel. Köpte på e-bay och säljaren skickade en helt annan sak till mig. Får se om det hinner lösas innan jul eller inte.

Fick tvätta hemma hos mamma idag, så det blir väl hämtning av kläder imorgon efter jobbet.


Och just det, snart dags för Alice! Hade nästan glömt bort det faktiskt, tro det eller ej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0